Gå til innhold
  • Bli medlem

SPOT abonnement igjen


rayun

Anbefalte innlegg

Har noen spørsmål angående SPOT abonnement. Har vært inne på sidene til SPOT´en og prøvd og finne ut av hvordan aktivering og prising fungerer. Sjekket også FAQ´en uten å bli et hakk klokere. 

Jeg har hatt SPOT gen3 med abonnement Basic services i 1 år nå. Abonnementet går ut om 3 dager, altså 28/6 og da er jeg på tur og har ikke tilgang på PC/Mac. Så spørsmål er om dette fornyes automatisk den 28/6 eller må jeg selv inn på sidene for å reaktivere. ?(gyldig kreditkort ligger registrert på FindMySpot)

Vist abonnementet reaktiveres automatisk blir det da samme abonnemttype og for 1 år av gangen, altså likt som jeg har nå?

Jeg skjønner heller ikke et plukk av prislisten deres, men det er i første omgang ikke det viktigste. Jeg, eller det vil si kona forlanger at den skal fungere som nå også i neste uke.

Som dere skjønner trenger jeg litt rask hjelp da jeg reiser om 6 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

            3.2.2           Renewal of Annual Prepaid Plans.  At the end of the Initial Plan Term, the Annual Prepaid Plan will automatically renew for additional one year terms (each a “Renewal Annual Prepaid Plan Term” and together with a “Renewal Monthly Prepaid Plan Term”, a “Renewal Term”) at rates and charges that may be higher than the rates and charges during your Initial Plan Term or the prior Renewal Annual Prepaid Plan Term, provided SPOT has given you 30 days’ notice of the increased rates and charges and you have not exercised your right to terminate the Service Plan at the end of the Initial Plan Term  or any Renewal Annual Prepaid Plan Term under Section 3.4.  Charges for any Renewal Annual Prepaid Plan Term will be billed and paid yearly in advance. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, rayun skrev:

Har noen spørsmål angående SPOT abonnement. Har vært inne på sidene til SPOT´en og prøvd og finne ut av hvordan aktivering og prising fungerer. Sjekket også FAQ´en uten å bli et hakk klokere. 

Jeg har hatt SPOT gen3 med abonnement Basic services i 1 år nå. Abonnementet går ut om 3 dager, altså 28/6 og da er jeg på tur og har ikke tilgang på PC/Mac. Så spørsmål er om dette fornyes automatisk den 28/6 eller må jeg selv inn på sidene for å reaktivere. ?(gyldig kreditkort ligger registrert på FindMySpot)

Vist abonnementet reaktiveres automatisk blir det da samme abonnemttype og for 1 år av gangen, altså likt som jeg har nå?

Jeg skjønner heller ikke et plukk av prislisten deres, men det er i første omgang ikke det viktigste. Jeg, eller det vil si kona forlanger at den skal fungere som nå også i neste uke.

Som dere skjønner trenger jeg litt rask hjelp da jeg reiser om 6 timer.

Hei R

Nei ditt ab går ikke ut selv om du ikke har betalt.  Vanligvis fornyes ab automatisk.  I et tilfelle gjorde det ikke det og da tok jeg kontakt, og de svarte at de ikke slettet et ab før det var gått en god tid.  Så bare dra med god samvittighet.  Heldiggrisen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, da satser jeg på at abonnementet løper videre automatisk. Har forøvrig ikke fått noen varsler om noe som helst fra SPOT vist sånne varsler skal komme i form av en mail. Har som sagt bare hatt den i 1 år og betalte den gang kun en regning for bruk i et år. Tror å skjønne at første års abonnement kun krever års ab, men at det fra år 2 og påfølgende år også tilkommer måneds leie. ???

Siden jeg tilhører generasjonen som lærte Engelsk på slutten av de obligatoriske skoleårene skal det ikke så veldig mye til før jeg detter helt ut i engelske termer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, rayun skrev:

Takker, da satser jeg på at abonnementet løper videre automatisk. Har forøvrig ikke fått noen varsler om noe som helst fra SPOT vist sånne varsler skal komme i form av en mail. Har som sagt bare hatt den i 1 år og betalte den gang kun en regning for bruk i et år. Tror å skjønne at første års abonnement kun krever års ab, men at det fra år 2 og påfølgende år også tilkommer måneds leie. ???

Siden jeg tilhører generasjonen som lærte Engelsk på slutten av de obligatoriske skoleårene skal det ikke så veldig mye til før jeg detter helt ut i engelske termer.

Yes, You can

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.