Gå til innhold
  • Bli medlem
  1. Lagopusekatt

Lagopusekatt

• Lignende innhold

• Av Sara123
      Hei. Har akkurat kjøpt en eagle bålkjele 3.2 l. Det står at den skal ha lås i opphengsbøylen for å hindre sleng. Den jeg fått hjem slenger som bare det.. kun når jeg har over to liter vann oppi låser den seg.. men sitter ikke godt. Virker jo ikke veldig sikkert med barn og diverse rundt bålet. Spørsmålet er om alle kjeler er litt slappe eller om jeg fått en med produksjons feil. Noen som har en? 
    • Av NattUgle
      Hei 
      Skikkelig nybegynner her. Aldri sovet ute på fjellet før og skal ikke gå så langt

Jeg trenger et telt som er LETT å bære for sekken. 2 personer kanskje om jeg får en eller ei med der ute, uansett alenetur
      Skal sove på Hardangervidda på sommerstid
      Noen kjøpsanbefalinger, tips råd, erfaringer ute, kjøpshjelp?

Gjerne produkt linker tips råd

• Av Æljmækk
      Jeg har behov for ski som bærer litt som også går fint i spor.
      Tenk 2 milsturer med noen få km i terreng og resten i spor.
      Bør fungere greit i terrenget.
      Når det gjelder integrert fell så er jeg helfrelst.
      Derfor lurer jeg på om noen har erfaringer med disse:
      Åanes mountain race skin

(Logg inn for å se skjult innhold)
      Eller noen andre ski med lignende egenskaper dere vil anbefale...
    • Av AK74
      Hei! Jeg vurderer å kjøpe et par truger til sønnen min, som likte denne framkomstmåten. Han fikk låne mine Journey 25 truger i damevarianten, og disse funket fint. Han er lett, rundt 50 kg. Fant et par på xxl som ikke var så himla dyre, og lurer på om det er noen som har testa disse, og vet hvordan de er. De har jo en type flex bak,  og lurte litt på hvordan det var i forhold til ordinære. Anne

(Logg inn for å se skjult innhold)
    • Av Fjell&Fiske
      Hei, ny på forumet.
      Jeg og en kamerat skal på en 14dagers tur i Stabbursdalen Nationalpark og rundt der.
      Vi har planer om og holde oss i elva mellom Njoaskejávri og opp til Bohkosjávri og i vannene rundt elva.
      Finner ikke noe fiskekort for dette stedet.
      noen som har hvert i nærheten som kan dele litt info?
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.