Gå til innhold
  • Bli medlem

Kraftig hodelykt med USB/batteribank-lading


RHK

Anbefalte innlegg

Hei. Har noen et forslag til hodelykt til meg? Den skal lyse GODT, f.eks kunne brukes på rando-turer om mørket overrasker, det skal være mulig å justere lyskilden opp og ned (nær/fjern), flere lysstyrker for å kunne spare batteriet, må enten ha mulighet for å lade via USB/batteribank eller utskiftbare batterier. Pris er ikke det viktigste, men vi snakker ikke Betty her (for de som vet hva det er). Lupine Piko X4 ser ut som en bra lykt, men der er det spesial-lader :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Og dagen etter at jeg bestilte lykta fikk jeg epost om at min gamle ledlenser H14 var funnet ;) Jaja, det blir spennende å se om det er noen store forskjeller på de utenom vekt ;) Tok BTW ca en uke å få den fra Bikester. Greit nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.