Gå til innhold
  • Bli medlem

Videodiskusjon : Kjempeørret i bortgjemte fjellvann


Isak Knutsen

Anbefalte innlegg

Navn: Kjempeørret i bortgjemte fjellvann
Kategori: Medlemmenes egne videoer (friluftsliv)
Dato lagt til: 2017-06-16
Innsendt av: Isak Knutsen

Ny video ute på kanalen! Denne gangen er jeg i Telemarksheiene på jakt etter de store ruggene av noen ørreter i bortgjemte fjellvann. Denne gangen var flaksen på min side!

Sjekk ut videoen over (Ps. abonner gjerne på Youtube-kanalen min Norwegian Adventures, det setter jeg stor pris på og det er helt gratis)



Kjempeørret i bortgjemte fjellvann
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin film :)
Jeg har en tendens til å like filmer som får meg til å finne roen, lik den man finner når man er ute i naturen. Synes du traff veldig bra på forrige film. Denne er, etter min smak, litt hektisk i starten. Henter seg inn mot slutten med stemning sekvensene!

Ser frem til neste film :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Phoney skrev:

Fin film :)
Jeg har en tendens til å like filmer som får meg til å finne roen, lik den man finner når man er ute i naturen. Synes du traff veldig bra på forrige film. Denne er, etter min smak, litt hektisk i starten. Henter seg inn mot slutten med stemning sekvensene!

Ser frem til neste film :)

Takk for kommentaren, det er gøy å høre hva andre synes om videoene! Enig med deg at denne videoen ble litt mer hektisk, men det var litt av meningen, jeg ville få frem den actionfulle opplevelsen det var å hale opp den fine ørreten. Forrige video var litt roligere med mer musikk og filming av landskap og detaljer. 

Kommer til å lage litt forskjellige videoer, noen rolige med lavt tempo og noen med litt raskere tempo. Vanskelig å lage videoer som alle liker hver gang, men kommer til å variere så godt jeg kan med måten videoene blir laget på.

Følg med videre på kanalen, det vil komme mye kult innhold fremover. Reiser til Afrika for å sove i telt og filme om kort tid! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.