Gå til innhold
  • Bli medlem

Valg av nytt liggeunderlag


Anbefalte innlegg

Da mitt Exped Synmat UL 7 lekker som en sil og jeg ikke finner lekkasjen(e), anser jeg det som på tide med nytt underlag. 

Har et chair-kit i M fra Exped, så det blir en forutsetning at liggeunderlaget passer til dette. 

Vurderer å kjøpe et som kan brukes hele året, uten å måtte ha noe under. Har sett på et nytt underlag fra exped: Link. Utrolig bra vekt og så er det jo en solid R-verdi. Men har bare brukt rektangulære underlag frem til nå, uten at jeg tror det blir et problem med smal fortende. Hvordan ville dette funke med chair-kit? 

Neon som har erfaringer med underlag fra andre merker som kan benyttes med chairkit fra exped? 

 

Takk for hjelpen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mareng

 Når det gjelder lekkasje, glem badekarsmetoden. Små hull gir ut så lite luft at det ikke vises under vann, eller så "tetter" vannet lekkasjen slik at det ikke kommer bobler

Blås det skikkelig hardt opp, og bruk en god zaloblanding som bobler bra og spray utover til du finner lekkajen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.