Gå til innhold
  • Bli medlem

Innvendig myggnetting til lavvo, finnes det?


Anbefalte innlegg

Har en 6-8 manns lavvo jeg ikke husker navnet på i farten.. Finnes det innvendig myggnetting til et slikt? Tenker da på ett som festes i toppen (med ett hull i som stanga tres igjennom) som da kan brees ut langs innerveggen på lavvoen helt ned til bakken..

Et slikt skulle jeg gjerne fått fatt i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helsport har såvidt jeg vet innertelt med mygnetting til lavvuene sine, vel og merke ikke til de de selger på xxl tror jeg, da disse gjerne har litt andre spesifikasjoner enn de man finner i helsportkatalogen.

Om man får tak i et rent innertelt av myggnetting som du snakker om er jeg ikke sikker på, men burde eventuelt være mulig å lage et selv. Snakk med lavvuprodusenten din og hør om de eventuelt kan fikse det? Kanskje de kan sende stoff eller vet om noen produsenter hvis de ikke kan lage det selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.