Gå til innhold
  • Bli medlem

Helgetur i Trøndelag og omegn


MariJohn

Anbefalte innlegg

Er ute etter tur tips, skog, fjell er tomato potato, må ha fiskevann (helst ørret, gubben som er bestemt på det, jeg er fersk i fiskesporten) men må være maks 2t å gå, ikke alt for kupert terreng, da jeg er på krykker, når det er snakk om lengre avstander, er det litt "vanskeligere terreng, så helst ikke over 1t tur, har og med en hund, og er rimelig lei av å sitte inne nå, så All tips, taes i mot med stor takknemlighet!😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

Hei!

Har dåkk vorri nå på Fosen da? Æg e dessverre itj sæli bevandra i feskesportn. Men har hørt at d e ein fin tur t Skurvvatne (itj så langt fra Dåapma) å mein d vart sagt at d e fesk i d vatne. Om d e greitt å gå dit på krykka ska itj æg sei, æg har gått dit fra Lonin i Norddalen å d va my myr. 

Eillers så jekk æg t Teksjøn i fjolsommer. (D bli itj så langt fra Finnvolheia, å Dåapma) Kjørt heilt t einnes oppi Stordaln i Åfjord. Der e d sti ifra, både på 'fast groinn' i skogen og i blaut myr. Men æg syns d va vældi fint å gå dit. Vældi fint inni der :)  Men ijæn, koss feske e i Teksjøn, d veit æg itj. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2017 den 12.33, Linn Mari skrev:

Hei!

Har dåkk vorri nå på Fosen da? Æg e dessverre itj sæli bevandra i feskesportn. Men har hørt at d e ein fin tur t Skurvvatne (itj så langt fra Dåapma) å mein d vart sagt at d e fesk i d vatne. Om d e greitt å gå dit på krykka ska itj æg sei, æg har gått dit fra Lonin i Norddalen å d va my myr. 

Eillers så jekk æg t Teksjøn i fjolsommer. (D bli itj så langt fra Finnvolheia, å Dåapma) Kjørt heilt t einnes oppi Stordaln i Åfjord. Der e d sti ifra, både på 'fast groinn' i skogen og i blaut myr. Men æg syns d va vældi fint å gå dit. Vældi fint inni der :)  Men ijæn, koss feske e i Teksjøn, d veit æg itj. 

Har ikke vært på fosen enda, men tusen takk for tips, går ihvertfall i tur forslag boka! Hvordan terrenget er bryr jeg meg ikke så mye om, bare jeg får kommet meg ut 😅 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.