Gå til innhold
  • Bli medlem

Har XXL sluttet å selge GPS?


Anbefalte innlegg

Annonse

Butikkene har vel mer enn nettsiden.
De hadde bare noen få modeller på Alna (dyre) og når jeg sa at da fikk jeg gå ett annet sted da behovet for avansert ikke var til stede så "trylla" han frem flere Etrex 30x mm.
Min erfaring med XXL er at man bare kan glemme lagerstausen de har på nettsiden !

Endret av tubbs
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Arcticpeak skrev:

Problemet er ikke lagerstatusen, men at de tilsynelatende kun har denne GPS'en i sortimanget:

https://www.xxl.no/jakt-og-friluft/jakt/jaktradio-gps-og-peiler/gps-og-hundepeiler/c/22020804

Kategorien GPS er borte, og de har kun igjen kategorien GPS og hundepeilere.

De har fjernet ganske mye fra nettbutikken nylig. Jeg tipper de foretar en endring i utvalg. Det har vært DnB-handledag onsdag og torsdag så de har sikkert fjernet mye de vil unngå bestillinger fra (selv om sportselektronikk har vært unntatt rabatt). Jeg har vært fysisk innom to xxl butikker nylig og begge hadde godt utvalg av Garmin-gpser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de hadde ikke Primus EasyFuel når jeg "trengte" en for litt siden.
Skulle ha meg nye støvler og dro på Alna (der de skulle ha 43/44 på lager)
Neida, det hadde de ikke hatt på lenge. Jeg kunne jo bestille i nettbutikken. Svarte at jeg ikke kjøper støvler uten å prøve de.
Spurte pent om de kunne ta inn ett par 43 og 44 til butikk så jeg fikk testa. Noe de selvfølgelig ikke kunne.
Handler minst mulig på XXL nå og betaler heller noen 100 lapper andre steder.
Jeg belønner ikke ett firma som gir så dårlig service lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste for en stund siden et sitat fra en stor konkurrerende kjede at det at XXL gikk på børsen var det beste som hadde skjedd dem (les: konkurrenten). Da ville aksjeeierne kreve større overskudd og prisene ville stige. Nå har den spådommen slått til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, utinaturen skrev:

Jeg leste for en stund siden et sitat fra en stor konkurrerende kjede at det at XXL gikk på børsen var det beste som hadde skjedd dem (les: konkurrenten). Da ville aksjeeierne kreve større overskudd og prisene ville stige. Nå har den spådommen slått til.

Og det typiske da er jo at når prisene flater ut mot konkurrentene går vi heller på den kule nisjebutikken så salget strupes ytterligere og styret klemmer enda hardere for å øke inntjeningen- oppsigelser,nedleggelser og forkjipning av både service og utvalg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.