Gå til innhold
  • Bli medlem

Medeier i Amok?


tusjmann

Anbefalte innlegg

Annonse

For så vidt interessant, men veldig lite info om prissetting av selskapet. Hvor stor eier blir man for 10 000? For meg er 10 000 kroner litt for mye til bare å være støtte til et kult produkt. For 10 000 kroner må det være en potensiell økonomisk oppside. (Jeg har ikke tenkt å kjøpe så mange hengekøyer at 30% rabatt monner.)

Jeg regner med at man får vite mer om dette hvis man melder interesse, men for meg ble det litt tynt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eksilbergenseren skrev:

For så vidt interessant, men veldig lite info om prissetting av selskapet. Hvor stor eier blir man for 10 000? For meg er 10 000 kroner litt for mye til bare å være støtte til et kult produkt. For 10 000 kroner må det være en potensiell økonomisk oppside. (Jeg har ikke tenkt å kjøpe så mange hengekøyer at 30% rabatt monner.)

Jeg regner med at man får vite mer om dette hvis man melder interesse, men for meg ble det litt tynt.

Sier meg enig i det du skriver her og samsvarer med mine funderinger da jeg leste det de hadde publisert. Noe av det som stod der var mer uinteressant enn informativt, bl.a. dette om "tenk hvor kul vennene dine vil synes du er når du skjønner du eier en del av Amok" (min omskrivning). Men da jeg liker norskutviklede produkter så meldte jeg like godt min interesse for å høre mer fra dem. Så får man se når man får litt mer kjøtt på beinet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også meldte meg på for å få mer informasjon, men jeg vil anse dette som hvilken som helst annen aksje. Dermed forventer jeg tall, og at investeringen står i forhold til tildelingen av aksjer. Blir spennende å se hvordan det går, men jeg deler skepsismen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Eksilbergenseren said:

For så vidt interessant, men veldig lite info om prissetting av selskapet. Hvor stor eier blir man for 10 000? For meg er 10 000 kroner litt for mye til bare å være støtte til et kult produkt. For 10 000 kroner må det være en potensiell økonomisk oppside. (Jeg har ikke tenkt å kjøpe så mange hengekøyer at 30% rabatt monner.)

Jeg regner med at man får vite mer om dette hvis man melder interesse, men for meg ble det litt tynt.

Det var mye mer informasjon tilgjengelig utenfor "infopakken" (som selvfølgelig alle må lese først) enn det som er vanlig i emisjoner.

Ellers vil jeg generelt advare mot dette til amatører. Unoterte aksjer er svært risikofylt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.