Gå til innhold
  • Bli medlem

Hilleberg footprint


trygvecowboy

Anbefalte innlegg

Annonse

Ja footprint kan du ha montert hele tiden. Jeg har alltid på mitt under Staika. Unntatt på vinteren da jeg liker å kunne grave grop i forteltet. Om det er nødvendig med footprint? Nei sikkert ikke, men jeg liker å ha gulv i forteltet sommerstid og samtidig beskytte bunnduken litt ekstra. Forebygger også kondens fra bakken i forteltet. Liker hekte det av når jeg tørker teltet hjemme. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten få legge til at jeg må si det er en nytelse å håndtere Hillebergtelt. Puslet litt med Staikaen nå før tur med ungene i morgen. Monterte footprint etter vinterens turer.  Har hatt Soulo og lånt et Jannu før. Så det er nevnt så har jeg eid en håndfull Helsporttelt og ikke minst gode gamle Norrøna Ravneskar på 90-tallet  - må si at Hilleberg gir en utrolig god følelse av gjennomarbeidet kvalitet og soliditet. Går på følelse for min del så ikke be meg komme med ubestridelige argumenter.  Mange er opptatt av kundeservice. Kundeservice er som med garanti  -  den beste kundeservicen/garantien er den du aldri får bruk for. Greit med telt som er laget ordentlig på første forsøk fra fabrikk.  Som Hilleberg (etter min anekdotiske erfaring). 

 

Selv surrer jeg bare rundt i norske skoger og fjellheim med telt, men har en bror som klatrer +7000-metre  på ulike kontinenter og ligger i telt  i uker av gangen  og nå er i Burkina Faso som alltid med sitt Jannu. 

 

Endret av SnorreL
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.