Gå til innhold
  • Bli medlem

Orleik,tiurleik


RElling

Anbefalte innlegg

I et håp om og få et svar. så spør jeg dere.

Jeg er på jakt etter tiurleik. Noe som jeg sliter med og finne etter et par års leiting i skogen. Så håper det er noen som vill komme med tips om tiurleik plasser. i Vest/aust agder. kan gjerne ta dette i et PM.  Skjønner godt at folk ikke vill ut med disse plassene men troa er der. 

 

Evt om det er noen orrleik plasser som ligger litt nerme veien. så hadde jeg satt pris på dette og. Mest pga fotoutstyr og tung opp pakning. som kan bli slitsomt og bære på i lengden.

 Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På samme måte som gode fiskevann får du nok ikke svar på dette i et åpent forum. Mitt tips er å studere kartet over aktuelle områder og sjekke flyfoto på norgeibilder. Når du har snevret inn litt tar du noen turer for å leite etter spor i form av møkk. ;-)

Endret av whistler
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På ‎13‎.‎04‎.‎2017 den 11.06, whistler skrev:

På samme måte som gode fiskevann får du nok ikke svar på dette i et åpent forum. Mitt tips er å studere kartet over aktuelle områder og sjekke flyfoto på norgeibilder. Når du har snevret inn litt tar du noen turer for å leite etter spor i form av møkk. ;-)

Men til meg kan du si det, for nå har jeg kommet hjem - uten å dæve!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, whistler skrev:

Hehe. Det er bra, Tom :-)
Førstkommende helg blir det skitur på Hardangervidda, men helga etter må vi se om ikke vi får til en orreleik. Kanskje @Tor-Erik-L-77 også har lyst :-)

 

Det høres bra ut, med Tor-Erik også.  Lågendalens store sønner mot en nøtlending, dog en telemarking i eksil.  Gleder meg.  Har ikke vært på en skikkelig orrhaneleik siden i forrige århundre.  Sånn midt på.  

For din skyld håper jeg på godt skiføre, men for meg som bare venter på at snøen skal gå i Geitvassdalen, så  - - - - - - . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.