Gå til innhold
  • Bli medlem

Kokewilly - interesse for bileter


Tessatroll

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har observert at det med jamne mellomrom dukkar opp førespurnader om kokewilly, og at det generelt er ein del nysgjerrigheit kring den kokeløysinga, men lite info og bileter å finne. Mange linkar som tidlegare kunne hjelpe på, er utgått. 

Eg har no fått ein slik ein i fanget nærast av seg sjølv, og tenkjer at dersom det skulle vere noko interesse for det kan eg legge ut bileter til hjelp for DIYfolket. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
Annonse

Eg ser elles ved googlesøk at ein finn heilt ok foto av en slik willykjel. 

Til vindskjerm har eg nytta ulike løysingar, mellom anna skjært botnen ut av en trangia leirkjel, snudd den oppned og sett vinklar i for å sette willyen på. Den funka godt, men meina eg kvitta meg med den etter ei grønlandskryssing, for å ha minst mogleg bagasje heim. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.