Gå til innhold
  • Bli medlem

Ally kano tur


Anbefalte innlegg

Annonse

Selvfølgelig ;) 

Vet ikke helt hva du er ute etter, men området Meråker Nord har mange fine vann. Flere av dem kan du bære imellom. 

F.eks: Fjergen, Funnsjøen, Feren.

Sonvatnet i Meråker Sør/Stjørdalen er også ganske fint!

 

Men selve kronjuvelen i Nord-Trøndelag etter min mening er Forra elven.

Kjør til Feren og padle den til du kommer til elven. Elven som kan padles er ca 1 mil lang med mye fin natur. Litt motstrøms for å komme opp igjen, men ingen problem med en Ally kano.

 

Ellers har jeg planlagt en tur i sommer oppe med Snåsa, hvor jeg skal padle mellom Grøningen og Langvatnet! Ser ut som fine områder.

 

Hvis du ser etter en skikkelig langtur så dro jeg Nord-Trøndelag på tvers i sommer med en Ally kano.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for gode råd:)

har sett litt på tur selv rundt snåsa, så videre inn mot svensk side. (til østersund)

Både korte og lengre turer er aktuelle :)

har du noen gang vært ved Majavatn med ally? For har sett litt på kartet å ser det kan være mange muligheter rundt der. Tar gjerne i mot flere tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.