GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer med innerpose til Jervehiet?


turdame

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaringer med innerposen til Jervehiet?đŸŸÂ Det jeg lurer pĂ„ om er om den er varm nok, hva er den laget av? Ville det vĂŠrt varmere for hunden om jeg laget en i fleecefor? Har hund som fryser fort. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Ei veninne har 2 stk forede til Border Terrierne sine.
De ligger i hver sin i bilen natta over pĂ„ vintern i -15 uten problemer. â˜ș
At mange hundefÞrere i Norske Redningshunder har de som standardutstyr i sekken nÄr de er pÄ oppdrag og
nÄr hundene hviler ute under lavinehundtrening sier meg at posene er bra.
Om hunden din fryser fort sÄ ta pÄ den ett tynt fleecedekken og legg den sÄ i Jervenhiet.
Det burde holde selv i ganske streng kulde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

  • 3 uker senere...

Synes selv at Jerven lager mye bra, men jervenhiet er ikke av de tingene dessverre. Innertrekket er festet alt for dÄrlig til yttertrekket. Selv er jeg langt mer fornÞyd med NON-Stop sitt hi. Har brukt bÄde jerven, NON-stop og JÊgerens tidligere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.