Gå til innhold
  • Bli medlem

Real og xxl


Gjest Fjellfinn

Anbefalte innlegg

Annonse
Noen som har sett Reals turmat hos XXL i det siste ?

Eller hos Obs ?

Såvidt jeg husker fra en runde idag:

XXL: Bare torskegryte igjen

Obs: Litt småtteri, inklusive lapskaus til 27,-

Intersport Lade: Lite men flere alternativer, 69,-

Lefstad: Kun kylling i karri mener jeg å huske

(Var på den runden i dag. Lette egentlig etter en ny 2l kasserolle til mitt 30 år gamle Trangia stormkjøkken)

Intersport & XXL hadde tatt inn et merke som heter Adventurefood (59,- hos Intersport og 49,- hos XXL). Vi testet Kylling i karri i ettermiddage og den smakte mildest talt flaut. Vel, har uansett mat til helgens telttur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellfinn

Såvidt jeg husker fra en runde idag:

XXL: Bare torskegryte igjen

Obs: Litt småtteri, inklusive lapskaus til 27,-

Jeg hart om den nye greia til xxl - og den skal jeg holde meg unna skjønner jeg.

En "kasse" med lapskaus til 27,.- hadde vært kjekt!

Men det var vel på Lade antar jeg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos xxl før helgens utflukt i Nordmarka og fikk også vite at pga av store militær aksjoner så hadde de ikke fått inn men, at real holdt på å etablere en ny fabrikk pga stor etterspørsel. Fikk derimot med meg noen poser Adventurfood, å for å si det rett ut for noe dritt!! ti kr dyrer enn real med en smak som var som utvannet toro gryterett, 500 kalorier mindre enn real, en pose som en ikke kunne åpnes uten kniv\ saks e.l., og til slutt en pose som ikke kunne settes ned noe som resulterte i at hele posens innhold med vann endte opp på ligge underlag og teltbunn!! kort sagt en lei opplevelse (ikke kjøp).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Real er absolutt billigst på xxl

Spurte ein i butikken sist eg var i byn, han kunne fortelle om at drytech ikkje klarte å levere nokk akkurat nå. Hvorfor spurte eg ikkje om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.