Gå til innhold
  • Bli medlem
IGNORED

Videodiskusjon : Norsk militær lavo ovn - demonstrasjon

Anbefalte innlegg

videothumb_1488395525.thumb.png.51cb6a61

Navn: Norsk militær lavo ovn - demonstrasjon
Kategori: Instruksjonsvideoer - forumet
Dato lagt til: 2017-03-01
Innsendt av: UTE avdelingen

På oppfordring har vi laget en demonstrasjonsfilm om lavo ovnen vi bruker. Vet det har vært mye diskusjon om bruk av ovn her på forumet. I høyfjellet bruker vi telt, og lavoen er tung å transportere. Likevel har lavo og ovn stor bruksverdi på mange av turene våre. Både lavoen og ovnen får plass i pulken. 

Norsk militær lavo ovn - demonstrasjon

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av ost
      Minipeak eller heaxpeak? 
      Kanskje det er jeg som liker å være litt utradisjonell eller bare lommeboken som er slunken, men jeg er altså på jakt etter en til tomannstelt til meg og bikkja. Primært går vi i skog, men vidda kan også bli besøkt. Tre sesonger. 
      Bikkja er 30 kg+, jeg er 190 cm.
      Har lenge sett på pyramidetelt, jeg er av den lite tøyelige sorten og trenger litt plass i høyden når buksa skal av og på og liker meg ikke når jeg føler jeg trer på meg teltet like mye som buksa.
      Luxe hiking produserer pyramidetelt for alt fra 1 til flerfoldige personer. De to nevnt innledningsvis er det jeg ser mest på. Er det noen som har konkrete brukererfaringer? 
    • Av UTE avdelingen
      Navn: Super vintertur med ørret og lavo-liv
      Kategori: Medlemmenes egne videoer (friluftsliv)
      Dato lagt til: 2017-03-09
      Innsendt av: UTE avdelingen

En super vintertur med temperaturer under 20 minus. Lavoliv og ørretfangst! Bedre kan vi ikke ha det!  Velkommen med på turen😉❄

Super vintertur med ørret og lavo-liv

• Av UTE avdelingen
      En super vintertur med temperaturer under 20 minus. Lavoliv og ørretfangst! Bedre kan vi ikke ha det!  Velkommen med på turen😉❄
    • Av UTE avdelingen
      På oppfordring har vi laget en demonstrasjonsfilm om lavo ovnen vi bruker. Vet det har vært mye diskusjon om bruk av ovn her på forumet. I høyfjellet bruker vi telt, og lavoen er tung å transportere. Likevel har lavo og ovn stor bruksverdi på mange av turene våre. Både lavoen og ovnen får plass i pulken. 
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.