Gå til innhold
  • Bli medlem

Klättermusen Brage jakke


Magávi

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med den temmelig nye Klättermusen jakka Brage? ( https://www.klattermusen.com/se/search?q=brage ) Den kom vel på markedet i fjor, men jeg finner ingenting av tester eller erfaringer på nett og det er jo litt merkelig... Er det ingen som har kjøpt den enda?😜

Jeg vurderer å kjøpe damemodellen, men er interessert i alle erfaringer folk måtte ha. Gjerne om stoffkvalitet, størrelsene, og hvordan fargene (rød og lilla) er i forhold til de få bildene man finner på nett. Hvis noen skulle ha herremodellen er jeg også nysgjerrig på hva de tror om passformen på den for en dame? (Fordi blått er finest!)

Nå venter jeg spent på å høre om det er noen andre som er så tullete som meg og har tømt lommeboka for denne tilsynelatende lekkerbisken 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.