Gå til innhold
  • Bli medlem
  1. GrundeL

GrundeL

• Lignende innhold

• Av Trine Elde Pedersen
      LARS MONSEN KVIGTIND CLASSIC GAS STOVE

Noen med erfaringer med denne? Stod sørgelig lite på nettsiden til produktet. Ser liten og hendig ut, prisen og. Er den noe lik sånn som Pocket rocket? 
    • Av Blaser
      Hjemmecamp Monsen som går på NRK er jammen fin underholdning, så anbefales.  Det er alltid noen gulltips underveis i sendingen

• Av Bjarne H.S.
      Hvem formidler villmarkslivet "over there" virkelig slik vi så for oss? Vi er mange som visste at disse to villmarkingene skulle ta turen over og gjøre sine drømmer til virkelighet. Vi har allerede fått svar på noen av deres drømmer via mediene (NRK og TV2). Hva sitter vi igjen med, og hva synes vi? Hvem har vi mest sympati med i deres streben etter villmarksdrømmen? Hvem kjenner vi oss mest igjen i, der vi mange har samme drømmer om dette? Hvem av disse to villmarkingene kjenner vi oss sjøl igjen i, der ute? Til syvende og sist kanskje, og like viktig å finne svar på; hvem liker du best i TV-ruta av disse to?
    • Av borgern
      Hei
      Så vidt jeg husker er det noen her som har den Woolshell buksa fra Monsen. 
      (Logg inn for å se skjult innhold)

Hvordan er størrelse på buksa? Er den vid, slank ? Er type Large der samme som "alle andre bukser"
      Brodern ønsker seg til jul. Tenkte å kjøpe den på nett. 
      Han er 183 og passe slank .  
    • Av Nordhagen
      For de som er interessert, her er en film jeg laget fra min og en kamerat sin kanotur i Canadas villmark i fjor sommer. Turen var på 52 dager, og gikk gjennom totalt urørt villmark. Det ble vandringer i fjellene og vi padlet 300 km på en elv som heter Hart River. En fantastisk tur!
      Hart River del 1 av 2: 
      Hart River del 2 av 2: 

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.