Gå til innhold
  • Bli medlem

Gassboks, hvor i Oslo?


Fjellbob

Anbefalte innlegg

Annonse
31 minutter siden, borgern skrev:

Det er vel G sport inne på Byporten så vidt jeg husker. Det er i samme bygningsmasse som Oslo S.

Den gsporten hadde ikke turutstyr sist gang jeg var der. Virka som det bare gikk i løping der nå. Men det er en helt ny gsport i storgata med veldig bra utvalg i turutstyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Gass får du kjøpt i en rekke sportsbutikker i Storgata, rett i nærheten av Oslo S. Jeg har lagt ved et kart som viser hvor XXL er samt at jeg har markert med en rød strek veien til inngangen til en stor Sport1 butikk. Denne butikken har inngang både fra Storgata og fra den siden hvor streken slutter i Stenersgata.

XXL+Sport1.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere kommer med fly til Gardermoen, reiser dere da inn til Oslo for å komme dere videre til Rondane? Nå vet ikke jeg hvordan dere skal reise men både toget og bussen stopper vel på Gardermoen?

Hvis dere skal inn til Oslo viser jeg til postene over, ellers er Jessheim (villmarksbutikken/Clas Ohlson/biltema/Jula + div. sportsbutikker) en mulighet (selv om det kanskje kan være litt kronglete å komme dit fra flyplassen, det er ikke gangavstand, taxi/buss) Kommer jo litt an på hvor mye tid dere har til rådighet, når dere ankommer osv.     

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
On 25/02/2017 at 0:28 PM, REs said:

Ellers så få du sikkert kjøpt campinggass på en del vanlige bensinstasjoner langs veien.

Som REs sier, omtrent alle vanlige bensinstasjoner har Gass til primus med skru ventil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.