Gå til innhold
  • Bli medlem

Frosset rumpe hang - 2017


Xperiment

Anbefalte innlegg

Et fint eventyr fra 17.02.- 19.02.i Nerddammenhaløya 

Egentlig et treff fra fjesbokgruppen heter "Vi som trives i hengekøye".

Å sier resultatene fra treff i Drammens-marka med ord av @Hangman : " Finnemarka Frozen Butt Hang 2017 var en gedigen suksess!" og @Anund Wigen "En trivelig tur med mye hyggelige folk!"

Vi var 15 hengekøye- og friluftsvenner fra 24 til 76 år

Turrapport Nb.1

Turrapport Nb.2

Takk for turen!

20170217_143416_Richtone(HDR).thumb.jpg.35387fb60b9c2a4da17e57524c8a8a2d.jpg

 

Endret av Xperiment

Vis rapporten i Turkartet

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn for nerdingas skyld; det heter Kattfotåsen der dere lå 👍 Navnet henspeiler nok på røyskattfangst mer enn evt form som en kattepote 😊 Her har dere vært på mine enemerker, har hytte i området, så skal nok på en inspeksjon og se om jeg finner plassen deres i akseptabel tilstand 😉  Lå ute sjøl i helga litt lenger øst i marka, under åpen himmel på granbarsenga, så ingen frossen rumpe her i gården 👍 Heldige med været dere også 👍

PS.: Får dessverre ikke sett videoene pga nettbrettet mitt ikke vil vise dem..

Endret av The Lone Wolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.