Linnea 1 Skrevet Februar 4, 2017 Hei, har byttet binding til voile 3 pin telemark traverse, men har hatt problem med at tilpasse kabellengden til min sko. Som jeg forstår det er det meninga at man skal kappe etter ønsket lengde. Men dette var vanskelig, og så kan jeg ikke få skrudd den på igen, da den ikke vil passe helt i hullet... noen med erfaring/ samme problem? Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
Nils Martin 143 Skrevet Februar 4, 2017 (endret) Hei Linnea! Jeg har en slik binding. Jeg tilpasser kabellengden gjennom å hekte kabelen av fra bindingen og skrur ut eller inn med hjelp av "krokene" for å justere lengden til skiskoene. Jeg kan ikke skjønne at en skal "kappe" noe... Se filmen: mvh Martin Endret Februar 4, 2017 av Nils Martin 1 zimwalker reagerte på dette Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Omnilite 1 257 Skrevet Februar 4, 2017 Hvis du harr veldig små sko kan det nok hende at kabelen stikker litt ut bak, men om den ikke er i veien trenger du ikke kappe den. Om du må kappe, merk hvor den står og hvor du ønsker å kappe. Ta den av bindingen foran og skru den inn og ikke ut. Altså ikke ta av hælbøylen, da kan du kappe uten å bekymre deg for å få den på igjen. Har du alt kappet og ikke får den på, må du rette/slipe til tuppen for å få den på igjen. 2 Nils Martin og zimwalker reagerte på dette Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider