Gå til innhold
  • Bli medlem

Pulkføre i Jotunheimen,Hardangervidda,Dovrefjell?


hhalvor

Anbefalte innlegg

Skal på flere ukesturer etter hverandre i de aktuelle fjellområdene Jotunheimen Øst, filefjell, Dovrefjell, Trollheimen, Hardangervidda (Finse via Imingfjell-Blefjell-Kongsberg) i Februar og utover. Hvordan er føret for ski og pulk på nåværende tidspunkt i de aktuelle områdene, og evt hvordan isleggingen på vann er i områdene? Hvis noen har vært der nylig setter jeg pris på tilbakemeldingene og eventuelle erfaringer med føret. Trenger å vite om jeg må pakke i pulken eller sekken (eller ski/fjellstøvler for den slags skyld).

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pakk brodder! Var på Finse i forrige uke, veldig isete, og isen på vann og elver var ikke sikker ifølge lokal kjente. Var en dame som hadde gått gjennom for et par uker siden.IMG_0156.JPG

Geilo

IMG_0157.JPG

IMG_0154.JPG

Haugastål område.IMG_0163.JPG

Finse.

Det regnet når jeg dro, så kontakt lokale for oppdatert info.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Ikke det helt store føret nei, men det fryser på nå som det er kaldere igjen. Bilder fra Gjendesheim og Spiterstulen.

1386180161@1485850150.jpg

1233831053@1485849128.jpg

Mer snø på Hardangervidda - her ved Dyranut.

1308217779@1485860184.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.