Gå til innhold
  • Bli medlem

Turer for nybegynner


jade1851

Anbefalte innlegg

Annonse

På østsida av dalen blir terrenget snillere jo lenger sør du kommer. Det er mye skiløyper i området, men skal ikke by på problemer å finne fine steder uten også. Er det vær til å ferdes over tregrensa er ofte snøen mye fastere også, så du slipper å vasse.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28/1/2017 at 20.09, jade1851 skrev:

Er så heldig at jeg bor "sentralt" til både Rondane og Jotunheimen,men har aldri brydd meg om å bli kjent,så nå er det på høy tid1f60a.pngHar ikke tenkt på Dovre og Lesja, men det skal jeg nå1f604.png

Hei

ja, det er vel på tide. Hvis du parkerer/kjører opp til Venabygd - Spidsbjergseter kan du gå ulike løyper opp mot Gråhøgdbu eller inn på Per Gynt løypa. Det er snilt terreng og det finnes flere DNT hytter inn over fjellet. Du bestemmer selv, hvor lange runder eller evt retur samme vei etter din hastighet på ski. Se på kart på UT.no

Elgen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.