Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt foto på toppen av fjellforum?


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Noen som har et bilde som kunne passe til erstatning for dette ?

Det bør være over 1400 pixel bredt og være 290 pixel høyt. Jeg kan evt endre størrelse selv.

Det må ha en viss farge siden vi benytter lyse ikon på toppen samtidig som det avspeiler den årstiden vi er inne i. Bildet vi bli komprimert en god del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, Tor-Erik-L-77 skrev:

Mulig det nederste, i min browser er det stort sett høyre og venstre kant som syntes :)

OK ja i min nettleser ser dette kurant ut. Nå reduserte jeg ikke på bredden - den er 1600pixel - så mulig de som er på småskjermer får det komprimert. Jepp.. Så oppdaterer vi tråden når det våres. Takker ellers for bildet - det er en god representant for det vi ser frem til nå om dagen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutes ago, Kjell Iver said:

OK ja i min nettleser ser dette kurant ut. Nå reduserte jeg ikke på bredden - den er 1600pixel - så mulig de som er på småskjermer får det komprimert. Jepp.. Så oppdaterer vi tråden når det våres. Takker ellers for bildet - det er en god representant for det vi ser frem til nå om dagen!

Ja det frister absolutt til å finne frem ski og pulk igjen ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Þróndeimr skrev:

Er det veldig vanskelig å legge på litt skygge på den gif-logoen Kjell Iver? Iallefall blir det fort enklere å finne snø/vinterbilder!

Du må gjerne legge på litt skygge og sende meg en ny logo :)

Logoen er her https://www.fjellforum.no/uploads/monthly_2015_10/logo.png.56d9d9716eab8c0c0bd4fa900135550a.png - last opp eller send meg en logo med litt skygger, så kan vi teste ut litt forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Liker det første bildet til @Þróndeimr best - helt topp bilde! På bilde 2 ville jeg hatt litt mer luft over to av toppene. Fine bilder :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
16 minutter siden, Helge1980 skrev:

Helt enig :)

Det er et fantastisk bilde, men jeg syns personlig ikke det passer til det formålet. Personen på toppen blir på en måte stående på selve menyen oppe og han blir hengende i friluft på en måte.

Capture.JPG

Jeg har testet med fler bilder og det jeg benytter nå et bilde som fungerer godt på venstresiden men kanskje litt rotete på høyresiden iom de menyene man har der. 

Byttet ellers logo og det ble supert med mer kontrast, men logoen er i overkant stor i antall kb. 

jeg er helt uten bildebehandlingsprogram her jeg er nå - så det er lite annet å gjøre enn å komprimere bildene via online tjenester. Så skal dere sende inn andre bilder for testing så bør bildet ikke være over 100 Kb, og logo kanskje 25-30 Kb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.