Gå til innhold
  • Bli medlem

Snø i teltet? - Snøbørste er lurt


Memento mori

Anbefalte innlegg

Når jeg er på vintertur, og har med telt eller fotposer, har jeg alltid med en liten snø-børste. Ikke store saken, er vel egentlig en skobørste. Den gjør det veldig enkelt å få av snø på bukse og sko, slik at dette ikke blir til vann i fotposer eller på teltbunnen. Fruen lo litt av meg når jeg hadde den med, men etter å ha prøvd den ble hun "frelst"

ba4e0587-c5ae-42b4-982a-d62f3bc7f57b.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 4 uker senere...

Skulle tro at enhver som har vært i Hæren har lært seg at denne er svært viktig både sommer og vinter? Sand er like ubehagelig som snø, om ikke verre ;-)

Mulig Luftwaffe og gakk gakk har stiftet noe bekjentskap med klesbørsten i form av en skobørste også?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
20 minutter siden, tubbs skrev:

Liker stiv bust selv da det går raskere å børste av hard snø under støvler og på trugene 263a.png
Og ikke større enn at man får den i en jakkelomme (henger igjen fra tiden i Forsvaret)
 

Ja jeg bruker børsten stort sett til gamasjer, oversiden av støvler og bekledning generelt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.