Gå til innhold
  • Bli medlem

Dette bilde inspirerer meg


Tom42

Anbefalte innlegg

Annonse
Gjest Turlyst

Dette bildet får meg til å lengte tilbake til Hardangervidda. Å skue utover, med god mat og en dram. Bildet er ikke allverden, men jeg liker stemningen.

1061688_large_7DDAB504-D2AB-11E6-BBE5-4B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tom42 skrev:

Det vil nok aldri passere nåløyet  og bli hengt på veggen i et galleri.

PC100052 (640x360).jpg

Men for meg er det godt nok - hver gang jeg slår på PCen lyser det mot meg.  Og skaper to ting:  Et tilbakeskuende:  "Gode minner".  Og ett fremtidsrettet:  "Det er på tide å pakke sekken". 

Fint bilde og jeg tror jeg vet hvor det er ;-) Jeg har nemlig kommet gående ned mot denne brua en gang for å finne ut at den var tatt av vårflommen og ikke var mulig å bruke. Det hele resulterte i halvannen times omvei rundt hele vannet, som er mer kuppert enn det så ut til på forhånd ;-)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, whistler skrev:

Fint bilde og jeg tror jeg vet hvor det er ;-) Jeg har nemlig kommet gående ned mot denne brua en gang for å finne ut at den var tatt av vårflommen og ikke var mulig å bruke. Det hele resulterte i halvannen times omvei rundt hele vannet, som er mer kuppert enn det så ut til på forhånd ;-)

 

hvor finner man kuperte vann?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, whistler skrev:

Usikker på om jeg syntes det er morsomt eller ei. Beklager så mye for denne grove kommafeilen.

En kommafeil eller ikke, er ikke problemet, men dersom ord skal veies på gullvekt er det en viss fare for noen og en hver må legge inn årene - inkl meg selv. Og her var det mye å ta tak i.   Årene?:  alder.  Årene?: Roredskap. Årene?:  Blodtransport

Endret av Tom42
Tilleggsopplysninger
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutes ago, whistler said:

Usikker på om jeg syntes det er morsomt eller ei. Beklager så mye for denne grove kommafeilen.

Å nei, var det en kommafeil! Da tenkte jeg omvendt i dag og skrev en feil i avisa. Satte komma for at det IKKE skulle bli den veien. Skitt.
Men hvordan skulle det vært da? "Det hele resulterte i halvannen times omvei, rundt hele vannet som er mer kuppert enn det så ut til på forhånd" blir vel ikke så mye bedre?

Anyhow, jeg synes alle bildene deres til nå ser fristende ut, så jeg håper flere joiner inn med bilder i tråden. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Espen Ørud skrev:

Dette møter meg både på pcn og veggen (og kvalifiserer derfor kanskje ikke under Toms kriterier da jeg syntes det fortjente å henge på vegg i 120x80 cm over sofaen ;-)) 


Heldigvis sitter jeg sjelden i sofaen så jeg får sett det mye og det minner meg stadig om turforberedelser jeg må gjøre eller turerer jeg ønsker å gjøre slik at jeg unngår å sette meg i sofaen enda en gang... ;-)

 

 

 

A moment in time

 

Dette minner meg på at jeg bor på Østlandet og at jeg må huske å bo i nord i mitt neste liv.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Martin HJ skrev:

Dette minner meg på at jeg bor på Østlandet og at jeg må huske å bo i nord i mitt neste liv.

 

18 minutter siden, whistler skrev:

Støttes! 1f602.png

Forsåvidt enig, men kan jo være heldig med nordlyset på disse kanter også, oftere enn jeg i utgangspunktet trodde faktisk. Ses dog vesentlig bedre gjennom ei kameralinse enn med det blotte øye.
IMG_7939.jpg 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutes ago, Martin HJ said:

Dette minner meg på at jeg bor på Østlandet og at jeg må huske å bo i nord i mitt neste liv.

Mens jeg gjør det, og fikk motivasjon (dog neppe nok for det sitter LANGT inne) til å overnatte ute i vinter. Steike så fint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Espen Ørud skrev:

Dette møter meg både på pcn og veggen (og kvalifiserer derfor kanskje ikke under Toms kriterier da jeg syntes det fortjente å henge på vegg i 120x80 cm over sofaen ;-)) 


Heldigvis sitter jeg sjelden i sofaen så jeg får sett det mye og det minner meg stadig om turforberedelser jeg må gjøre eller turer jeg ønsker å gjøre slik at jeg unngår å sette meg i sofaen enda en gang... ;-)



 

 

 

A moment in time

 

Lekkert!! Lengt nordover når jeg ser dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, virrma skrev:

Det konkurrerer ikke med andre bilder her, men denne utsikten vil jeg gjerne våkne til flere ganger. 

IMG_20160325_233806.jpg

Her er det ikke snakk om konkurranse, men om gode opplevelser - for deg - og til inspirasjon for oss andre. 

Hils hun på armen.  Og trenger hun noe så bare skriv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.