Gå til innhold
  • Bli medlem

vanntette pakkposer.


tnord3

Anbefalte innlegg

Jeg har et spørsmål om vanntette pakkposer. Hvilke poser er greiest for å dra på tur med havkajakk.

Hvilke str. og antall vil dere anbefale for å dra på 3-5 dagerstur alene med telt og mat, utstyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette avhenger mye av hvor store luker du har i kajakken din...

Det finnes etterhvert mange produsenter av slike poser, og min erfaring er vel at alle holder mål (kanskje litt skeptisk til de aller tynneste typene..)

Jeg pleier å bruke en del forskjellige farger, slik at jeg vet hva som er i hva. Til klær/mat er det kjekt med gjennomsiktig, så er det lettere å få ak i det du er ute etter.

Hvis du har små runde luker, så kan det være en løsning å pakke posene, og så rulle dem sammen mens de ligger i båten. Dette synes jeg er ganske tungvint, så jeg ville heller gått for mange små poser da... Det er ikke så lett å si 12-liter eller 20-liter. Som med sekker er det litt forskjellige litre hos de forskjellige produsentene...

-lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.