Gå til innhold
  • Bli medlem

GOD JUL


Vandrefalk

Anbefalte innlegg

Annonse

En riktig god Jul og godt nytt år til alle på forumet. Førjulsgave har jeg også fått, det er tradisjon her. En gave til alle mens vi strever med å lage Jul. Neste år blir det å sove på luftmadrass. Mammut light pump mat UL. Erstatting for en jeg hadde som begynte å lekke i ventilen. Lite pakkevolum og lav vekt 580g på denne nye. Da blFørjulsgave.jpgir det plass i den minste sekken min på 45 liter

 

 

 

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har far skiftet ut Fjellrevengenseren med kjøkkenforkle, kona fyker rundt med ville øyne og røde roser i kinnene, pinnekjøtt med tilbehør er i rute, juleøl og akevitt er innkjøpt og hummeren som skal spises 1. juledag ligger, i en eske godt innpakket i aviser, og venter på at kokevannet skal bli varmt. Alt skulle så langt være på plass for en tradisjonell norsk julefeiring. Enten du skal feire i et lite telt et sted på fjellet, på et hotell, i Syden eller i en av våre mange hytter og hus, så håper jeg inderlig at du får en vellykket og god julehelg.

Selv om de fleste vel feirer en handelsstandens jul og stort sett har nok med seg selv så er det sikkert mulig å sende en liten tanke til de som av en eller annen grunn ikke får en sånn jul som de hadde håpet på.  For din tanke er fri og de fleste ting som har gjort, eller forsøkt å gjøre verden til et litt bedre sted har jo en gang startet med en tanke som senere er blitt satt ut i livet.

Ha en god jul alle sammen.

P.s.

Kanskje noen så NRK fjernsynet sitt program fra "Hummerøya" Kvitsøy for et par dager siden. Det er her min kone stammer fra og det er en av fiskerne i programmet som har fanget hummeren vår som snart skal i gryta. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.