Gå til innhold
  • Bli medlem

Depot liste Norge på langs


Largo

Anbefalte innlegg

Jeg planlegger en tur Norge på langs. I den forbindelse tenkter jeg å legge ut (sende forsyninger) til noen depoer underveis. Jeg mener jeg har sett en slik liste på nett en gang. Noen som har tips eller en slik liste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 timer siden, Largo skrev:

Jeg planlegger en tur Norge på langs. I den forbindelse tenkter jeg å legge ut (sende forsyninger) til noen depoer underveis. Jeg mener jeg har sett en slik liste på nett en gang. Noen som har tips eller en slik liste?

Det er en del slike lister og grundige oppdateringer på nett. I 2006 gikk han som den gangen drev dette forumet norge på langs. http://breogfjellsport.com/npl/ Det er en svært detaljert beskrivelse av depot etc der. Noen ting har nok endret seg med årene, men det er i hvert fall grundig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.