Gå til innhold
  • Bli medlem

Tykk dunjakke


Fjollstilfjells

Anbefalte innlegg

Hei fjellfolk! Skal kjøpe ny tykk dunjakke som er laget for de kaldeste vinterdager på isen og generelt. jeg har et krav om at den må være såpass lang at den dekker lengre enn midt på rumpa. Prøver og komme under 5000kr. Noen som har tips og erfaring med for eksempel ME K7 og lignende jakke?

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke prøvd K7, men har Greenland fra samme merke og er veldig glad i den. Det ser ut som om K7 er oppfølgeren til Greenland eller noe sånt.

Ting jeg setter spesielt pris på med jakken er strikkene inni som gjør at jakken alltid sitter inntil kroppen og kragen som er tilsvarende som en vintersovepose.
Det er nesten like digg å ta på seg jakken som å legge seg i soveposen, og jeg kan i alle fall skrive under på at ME kan varme dunjakker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/4/2016 at 10:40 PM, Fjollstilfjells said:

Hei fjellfolk! Skal kjøpe ny tykk dunjakke som er laget for de kaldeste vinterdager på isen og generelt. jeg har et krav om at den må være såpass lang at den dekker lengre enn midt på rumpa. Prøver og komme under 5000kr. Noen som har tips og erfaring med for eksempel ME K7 og lignende jakke?

Takk på forhånd!

Anbefaler deg å følge med på div outlets og tilbud. Jeg hadde satt krav om dunmengde på minst 350 gram og fulgte deretter med på diverse outlets (bergans, fjellsport, lokale butikker osv). Endte opp med jakker på 70-80% til både meg og dama; begge to for under 1000 kroner per stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.