Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips om meningsmåling om teltsteng


Memento mori

Hvordan setter du sammen teltstengene!  

15 stemmer

  1. 1. Hvordan setter du sammen teltstengene?

    • Horisontal
      10
    • Vertikalt
      1
    • Horisontalt om sommeren og pulkpose på vinteren
      1
    • Vertikalt om sommeren og pulkpose på vinteren
      3


Anbefalte innlegg

Annonse
  • 2 uker senere...
Den 2016-11-28 at 18.07, Kjell Iver skrev:

Ingen av delene. Jeg kaster bunten med stenger på bakken og så setter de seg sammen på vei mot bakken. Så er det bare å stikke de inn i teltet. De trer seg etterhvert som man stikker inn. Bruker aldri å sette samme stengene 100% før jeg stikker de inn - men det er meg :)

Enig. Det er beste måten å gjøre det på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder den sammenbrettede stanga med ene hånden (høyre) og begynner med en ende. Vipper "stabelen" og setter stanga sammen bit for bit, holder den sammensatte stanga horisontalt med venstre etter hvert som den blir lengre. Samme i omvendt rekkefølge når de brettes sammen.

Kaster ikke rundt på stengene for å unngå å skade stangdelene i sammenføyningene. Har det ikke så travelt at jeg ser nytten av det. Setter alle stengene sammen før jeg pakker ut duken, er det fuktig blir minst mulig vått, er det vind slipper jeg å passe på den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvilket telt jeg har med. Har et selvstående telt hvor alle stengene henger sammen. Der må de monteres på bakken før greia settes opp. Med tunnellteltet så gjør jeg som Kjell Iver.

Lavvostanga settes sammen på bakken.. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.