Gå til innhold
  • Bli medlem

Kjøp av ny allroundbukse


Lars-Ivar

Anbefalte innlegg

hei, da min bergans skogshorn (demizaks) bukse har blitt utslitt er jeg på utskikk etter ny. noe jeg synes er veldig vanskelig da jeg er veldig glad i buksa. prøver og finne en erstatter til denne. buksa har både blitt brukt til vinterturer høst og vår. litt for varm om sommeren.  liker godt denne buksa pga den er rommelig. liker ikke for tettsitende bukser. 

jeg har selv sett på norønna recon og lurer på erfaringer om denne buksa?

og tips til annen bukse som kan funke som erstatter? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bergans Breheimen er jo en klassisk allround turbukse som ihvertfall jeg er veldig fornøyd med. Har en 10 år gammel bukse som er (nesten) like fin. Ikke vanntett lenger, men absolutt den mest komfortable buksa jeg har. Liker bukser med "netting" innvendig. Mer lufting i varmt vær og isolerende i kaldt vær. I tillegg klistrer ikke buksa seg til kroppen på samme måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.