Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei 

Jeg er ute etter noen tv-serier/dokumentarer/filmer fra villmarken som kunne vært verdt å se, både norske og utenlandske.
Alt fra Lars Monsen på nrk-tv har jeg sett, samt noen andre serier. 

Kom med tips og skriv gjerne hvor det er mulig å finne det på nettet :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Discovery (Viasat) går det for tiden en serie som heter "Dual Survival" (sikkert en reprise siden det går på natta). To fyrer med hver sin spesielle survival -teknikk. Den ene er en underlig fysakk som går barbeint over alt. Forrige natt gikk det en episode fra Norge vinterstid. Episoden begynte med at de befant seg på høyfjellet i kuldegrader, kuling og snøfokk. Den der barbeint fyren gikk for anledningen i tre par ullsokker, men uten sko. Og med shorts og bare legger. Vanvittig! Artig å se på galskapen, men å kalle det "survival" er jo tullete selv for amerikanere. Hvem drar til fjells i Norge vinterstid uten sko og med shorts i utgangspunktet?

Her er et klipp fra YouTube:

Skjult lenke - logg inn for å se den

Endret av Hege P.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av Leif88
      I år blir det hjemmepåske også for Lars Monsen, men vi lover bålkos når han inviterer til hjemmecamp hver dag i påsken.
      sånn lyder tittelen til NRK sin nye Lars Monsen serie som blir vist i påsken
      ifra Lars sin facebook post :
      NRK TV tråkker til: Fra torsdag til mandag i påsken kan du bli med meg på direktesendt hjemmecamp her jeg bor, to timer hver dag! For å nevne noe: Jeg får besøk av gjester, kommer med turtips til hjemmepåsken og skal vise klipp fra tidligere turer og ekspedisjoner. Og her trenger jeg hjelp fra deg. Hva er ditt favorittklipp fra mine programmer? Kommenter under denne posten, så skal vi lete i arkivene. Tusen takk for hjelpen!

dette blir gøy akkurat hva et vårsykt hjerte trenger
    • Av Bendiken26
      Synes å huske at jeg har sett et TV-program om en kar som gikk fra Pasvik og gjennom Finland til Finnmark eller noe lignende. Eller om han gikk treriksrøys til treriksrøys. Tror han karen var forholdsvis ung(slutten av 20-årene ish).
      noen som har peiling på hvilket program jeg snakker om eller hva dette kan ha vært?
    • Gjest fightingfalcon
      Av Gjest fightingfalcon
      Hei!
      Er det noen her som har noe erfaring med knivene fra Brusletto er prydet med Lars Monsens navn? Jeg har lyst på en ordentlig turkniv og 
      har vurdert enten Ánarjohka eller Børgefjell. De koster jo litt, men jeg antar det er en kniv man skal ha i mange år fremfor moraknivene som slites ut.
      Har navnet for høy pris mtp. knivene?

Setter pris på alle innspill og tips 
    • Av Martin HJ
      Hvorfor gjør folk dette? Trodde alle folk som oppsøker disse dyrene var opplyste om hvordan Moskus oppfører seg.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.