Gå til innhold
  • Bli medlem

Marmotnorge.com


Emilsi

Anbefalte innlegg

Annonse

Har aldri prøvd å bestille noe fra dem, så skal ikke si at det ikke funker ... personlig hadde jeg vel styrt unna basert på at det ikke akkurat er god norsk på siden (se f.eks på forsendelse).  Men du må i alle fall huske på at du må nok uansett legge til 25 % mva og fortolling/fortollingsgebyr på den oppgitte prisen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Dette ser ikke bra ut. Her er noe hentet ut fra returrett. 

"Returrett

Vi vil sjekke kvaliteten på ordre, men vi kan ikke love varene som skadet under fødselen."

Her er det så mye rar norsk at jeg ville styrt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

marmotnorge.com er FALSK, sier importøren av Marmot i Norge (Snowbiz). Jeg var i kontakt med dem for kort tid siden for å sjekke våre mistanker.

De har anmeldt forholdet for lenge siden. For den EKTE Marmot siden, se http://www.snowbiz.no/marmot

Litt dumt at Forbrukerrådet sin oversikt ikke er oppdatert https://forbrukerombudet.no/netthandel/falske-nettbutikker Det florerer jo av falske nettsider og noen må jo rapportere dem inn, så trolig ikke lett å være oppdatert - dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turlyst

Mange mislykkede og morsomme oversettelser. Første gang jeg har sett noen stave "Tee-skjorter".

Noen må jo dessverre gå fem på all den tid det er så mange av dem. Som du skriver @tronn er de ikke spesielt tidkrevende å lage. Jeg har også en følelse av at bakmennene slipper unna lovens lange arm. Høy fortjeneste, Iav kostnad og lav risiko :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.