Gå til innhold
  • Bli medlem

Nybegynner vil til fjells - anbefaling for desember rund Oslo


Austin Daniel Ottesen

Anbefalte innlegg

Hey'a, har ikke vært noe til fjells her til lands. Får besøk fra utlandet i begynnelsen av desember med ønske om å oppleve minst en sight seeing tur til fjells.

VI er begge spreke til bens og trolig er det gåing som er formål og ikke skitur. Kunne jeg fått en anbefaling på en dags tur fra rundt Oslo trakter?

Jeg ser jo at snø forhold kan gi diverse utfordringer, men det vi har som ønske kan vi ikke være alene om :) 

Setter pris på meldinger.

(har selvfølgelig tittet gjennom forumet før jeg postet, finner mye om ski tur og høst tur, men ikke spesifikt til Gå tur i desember med Foto opplevelser og muligheter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det ikke er snø, er Maridalsalpene en fin tur. Ville tatt med Gaupekollen og Sellanrå samtidig for et par ekstra utsiktspunkter.

Hvis det har kommet litt snø, vil jeg tro at det er bedre tråkket sti opp til Vettakollen. Hvis det ikke har snødd så mye at det er skiløyper, kan dere fortsette til Ullevålseter eller Frognerseteren/Tryvann. Vettakollen byr på fin utsikt, og stien videre innover er også fin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.