Gå til innhold
  • Bli medlem

Teltposer


Miamaria

Anbefalte innlegg

Teltposer, ja. Exped orion-teltet hadde en praktisk pose som kunne strammes godt. Disse Hillebergposene som kun har snøring i enden liker jeg ikke i det hele tatt. Er det noe sted man får kjøpt løse poser som kan egne seg bedre, som det er mulighet til komprimering på? Det er ikke om å gjøre å få den minst mulig, men det er greit å få klemt ut helt overflødig luft uten at den slipper det inn igjen alt for lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

😂😂😂  Det der er jo favorittposene mine, som jeg har et lustusen av. Tenkte ikke på at de kunne brukes til teltpose også. Men jeg tror kanskje ingen av dem er lange nok til å få stengene nedi? (Det anser jeg risikosport. Er ikke alt i samme pose så blir noe en eller annen gang hjemme. Så det er utenfor mitt HMS-system, he he.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.