Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken klokke skal jeg velge


Kr1stian

Anbefalte innlegg

Hei! 

Er på jakt etter en klokke som tåler en støyt eller to. 

Har sett en del på suunto sine klokker, som virker veldig fine. 

Kunne godt tenkt meg en klokke med bluetooth mulighet , men det er ikke noe krav. 

Har sett litt på denne modellen i fra suunto. 

http://www.milrab.no/suunto-core-klokke-all-black/cat-p/c/p4603130

Noen som har noen forslag med tanke på hvilken klokke jeg burde velge ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Vet ikke noe om den klokken. Men for egen del er Suunto den eneste klokken jeg har hatt som ikke har gått fysisk i stykker eller dødd av fukt pga lekkasjer.Har en Suunto Core som skkkert er rundt fire år gammel. Så lenge har ikke forgjengerne holdt ut.Kompassringen rundt glasset er riktig nok  slitt og ser ikke ut. Men jeg kan fortsatt ikke se riper i glasset. Og den fungerer perfekt. Batteriskift gjør hvem som he!st selv på et øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverget lenge til Gshock klokker men det siste året har jeg brukt en Suunto Traverse. Denne er koblet til mobilen med bluetooth som gjør at alt av varsler på mobilen vises på klokken og at alle turene GPS'en logger på klokken med engang er tilgjengelig i Suunto appen på telefonen. Absolutt fantastisk klokke etter min mening. Batteriet varer i cirka 14dager med normalt klokkebruk, bruker du GPS funksjonen konstant varer den noen dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.