Gå til innhold
  • Bli medlem

pannebandEndelig Børgefjell


Anders Eriksen

Anbefalte innlegg

Annonse

Børgefjell, Børgefjell... Topp turrapport og flotte bilder fra et herlig område. Så virkelig ut til at du hadde det fint de dagene du var der. Og at myggen uteblir tar ihvertfall jeg som en herlig bonus. Takker så mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, ost skrev:

Takk for en som alltid flott turrapport. Og gratulerer til dere begge med det jeg forstår må være fremtidige hendelser....

 

20 timer siden, whistler skrev:

Flott rapport fra et spennende område :-)

 

 

23 timer siden, ost skrev:

Takk for en som alltid flott turrapport. Og gratulerer til dere begge med det jeg forstår må være fremtidige hendelser....

 

20 timer siden, SRM skrev:

Toppers rapport Anders, og takk for et sær hyggelig møte og bekjentskap!

 

17 timer siden, rayun skrev:

Børgefjell, Børgefjell... Topp turrapport og flotte bilder fra et herlig område. Så virkelig ut til at du hadde det fint de dagene du var der. Og at myggen uteblir tar ihvertfall jeg som en herlig bonus. Takker så mye.

 

15 timer siden, RaKiiS skrev:

Takk for en bra tur rapport.

 

15 timer siden, Martin HJ skrev:

Knallbra som alltid, Børgefjell er legendarisk flott - hvertfall det folk sier og har sett på bilder og film samt hørt av kollegaer :) Gleder meg til det er min tur :)

 

13 timer siden, Tor Reidar Nag skrev:

Flotte bilder og god tur rapport! Børgefjell er råflott! :) 

Takk for fine ord folkens:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.