Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av Lisecat
      Hei!
      Er det noen som har erfaring med Skjult lenke - logg inn for å se den? 
      Jeg vurderer denne for turer utover høsten. I følge salgsreklamen  er den vindtett, og tåler lette regnskurer.. Veier 580g
      Har ikke så lyst til å kjøpe gore-tex da det ofte blir  både varmt og vått innenfra også når det ikke regner. Tenker at det kanskje er bedre med denne, og et lett regnsett eller poncho i sekken i tilfelle regn. Jeg skal på en lengre tur i september 4-5 dager over Varangerhalvøya. Planen er å overnatte i hytter, men tar med telt da men ikke på forhånd vet om det er plass i hyttene.
      Hva sier dere erfarne fjellfolk?
    • Av RHK
      Hei folkens. Jeg har planer om å ta med ei lite turvant dame på en to-tredagers telttur nå snart, og ønsker turtips. Jeg går selv mest toppturer, men denne gangen er det ikke snakk om det. Jeg har aldri vært på Hardangervidda før, og lurer på om det er noen skjulte perler å oppleve der? Gjerne noen fossefall eller skjulte vann hvor det er mulig å telte og ta et bad? Noen som har andre forslag til steder som bare MÅ oppleves der? Jeg er ikke låst til Hardangervidda, og kan også få andre forslag til steder med ikke for mange høydemeter. Om turen er en "trekant-rute" er det fint, men også kortere turer. Poenget er å gi henne en fin opplevelse uten for mye slit, og ikke å komme høyest eller lengst.
    • Av OleHenrik
      20+ ørret på under 24 timer. Mange fine. 
      Turen gikk fredag 03.07.2020 fra Steinkjer og østover. Fremme på kvelden og fisket i utoset nedenfor parkeringen øst i Lustadvatnet. Fikk flere fine der, men vanskelig å fiske med sluk da det var lett å bli sittende fast i gamle stubber. Sov i bilen  fredag til lørdag. Fra parkering ved Lustadvatnet gikk turen østover langs den brede grusa stien ett stykke før jeg skar mer sørover langs en liten sti. Målet var i første omgang Ragnhildholet, for så å ta ruten via Franktjønna, Langtjønna og Skjellivatnet. Skjellivatnet ga turens største på rundt 600 med flott kondisjon. Avsluttet ved Vintertjønna hvor det var stor interesse for spinner og turens nest største på rundt 500 ble den andre som ble med hjem til middag. Filmet mest denne turen og siden jeg har ferie om dagen tok jeg meg tid til å lage en liten film. Håper du vil ta en titt. 

• Av Tur123
      Hei,
      Jeg og søsteren min har tenkt oss på en 3-6 dagers telttur. Hun bor i Stavanger og har bil, jeg bor i Oslo uten bil og har i tillegg en hund som skal være med (kan derfor ikke ta buss, men må ta tog..) Har dere noen gode turforslag hvor det er lett for oss å møtes på midten ca? Vi er fleksible i antall dager, men er ikke så erfarne, så gjerne noe som ikke er så altfor krevende. Hunden er også 12,5 år ,så vi kommer til å ta det litt rolig
      På forhånd tusen takk for gode tips, vi venter i spenning
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.