Gå til innhold
Edy

Helsport Trollheimen x-trem

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen erfaring med helsport trollheimen x-trem? Tenker kjøpe denne for bruk på senhøst/vinter. Ingen ekstrem-turer, men fryser veldig lett. Dun er ikke et alternativ for meg, så vekt og størrelse for derfor være en konsekvens av dette. Men kom gjerne med alle meninger/erfaringer om posen. Evt er det noen som har erfaring med Alta sin x-trem til sammenligning?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av Håvard_74
      Er Helsport Trollheimen forgjengeren til Fjellheimen som selges nå? Noen her med erfaring med Trollheimen 2 camp? Vurderer å kjøpe et som er lite brukt. 
    • Av Turrookie
      Hei! 
      Jeg er på utkikk etter et telt for to personer, til en grei pris. Er nybegynner, så har ikke behov for noen toppmodell, ei har jeg lommeboken til et. Teltet skal hovedsakelig benyttes av meg og min samboer. Vi er på leting etter et tunneltelt, ettersom det virker praktisk med stor plass i forteltet til utstyr og klær. 
      Har sett på Helsport sitt Breheimen 3, som er en spesialmodell ført av XXL. Er det noen som har erfaringer med dette? Tar gjerne imot tips til alternativer, i samme prisklasse

• Av Arne G. Nesset
      Heisann!
      Skal til og investere i telt og valget står mellom Reinsfjell superlight og Lofoten superlight fra Helsport. Noen her med erfaringer med desse telta som kan komme med fordeler og ulemper?
      På førehånd takk😊
    • Av Aleksander Jacobsen
      Adresseavisen melder at Helsport legger ned på Melhus og flytter til Swix på Lillehammer. 14 ansatte mister jobben, tre stillinger blir igjen på serviceavdelingen. Fryktelig synd at Helsport forsvinner fra Trøndelag, og spørsmålet nå er hva som skjer med kompetansen, produktutviklingen og identiteten til firmaet i prosessen. 
      Link til saken (krever abo): Skjult lenke - logg inn for å se den
    • Av ahh777
      Hei, er på jakt etter ny gassbrenner etter at min Trangia gassbrenner sluttet å fungere. Vurderer Eagle gassbrenner FMS105. ( Skjult lenke - logg inn for å se den )
      Noen som har erfaring med den? Ønsker primært en gassbrenner som er lett å regulere og som fungerer godt til matlaging også på svak varme, helst med god spredning av varmen. Jeg lånte nettopp en GS2000-brenner (Go System) som passer inn i stormkjøkkenet mitt, MEN den lot seg ikke finjustere og reagerte seint når jeg skrudde ned varmen (levde litt sitt eget liv...) og er derfor uaktuell.
      Til vinterbruk ønsker jeg å kjøpe en ren bensinbrenner og vurderer foreløpig Whisperlite International siden jeg ikke trenger gassfunksjon slik "storebroren" Whisterlite Universal har (og dermed er mye dyrere). ( Skjult lenke - logg inn for å se den )
      Svært glad for råd og tips, men ønsker altså å skaffe meg både gassbrenner primært for matlaging og en multifuel som går på bensin til oppvarming vannkoking og matlaging vinterstid. 3-mannsteltet er ikke veldig høyt (forteltet hvor jeg vil kokkelerer i dårlig vær), så flammen på multifuelen må ikke være for høy.
      Grunnen til at jeg ønsker to brennere, er at jeg da har en reserveløsning på langtur om en løsning skulle svikte.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Skitt Fiske
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.