Gå til innhold
  • Bli medlem

Rimelig vinterbekledning.


NjålBF

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal gå en uke over Hardangervidda i vinter å driver å hamstrer inn utstyr. :) Noe av det jeg trenger er varme klær som varm jakke, votter, bukse osv.
Jeg har tenkt til å kjøpe "Anna-buksa" fra forsvarets overskuddslager siden den er billig og skal vist nok varme godt.

Har noen noe tips om rimelige klær som funker? Det  jeg trenger mest er vel en dun-jakke eller lignende.
Alle forslag og tips er velkomne. :D   

Endret av NjålBF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

Hvis du fortsatt ikke har kjøpt enda, kan jeg anbefale å fortsette med innkjøp av forsvarets plagg! Har selv forsvarets vindvotter, fotposer, varmejakke (med syntetisk fyll), balaclava etc. Har også nå gått til innkjøp av forsvarets vintercamo bukse+jakke til vinterturer i kombi med en gore -tex dress, dette funket ypperlig i forsvaret og fortsetter med det. Noen av modellene av varmejakke har ikke hette, men dette kan man fikse selv med en avtagbar hette fra en annen jakke, eksempelvis hetten fra et foret duk (disse hettene er ofte foret). Disse produktene vinner ikke akkurat prisen for best design, men de fungerer ypperlig og man får det til under halv pris av hva man måtte betale for lignende produkter fra Norrøna, Bergans etc :) Viktig å sjekke utstyret når du har hentet pakken på posten/kjøpt det, da noen av produktene kan være preget av slitasje.

Endret av hhalvor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.