Gå til innhold
  • Bli medlem

bilder fra lofoten.... Har du noen?


Anbefalte innlegg

Prøver å fortelle mine arbeidskollegaer her i sør om hvor fantastisk lofoten er og få dem til å forstå at det kan tilby det ypperste innen klatring i detta landet.

Men jeg har jævlig lite bilder fra mine turer dit.

Noen som har noen bilder/filmer fra lofoten liggende på nettet eller kan sende meg?

Hilsen Dan

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere ble ikke sittende fast altså?

Sakset fra www.eian.no - turtips Femunden-Røros;

Ta opp båten og bær stien ned til det lille Langtjønna. Ikke fall for fristelsen til å prøve tømmerrenna. Den gjør nemlig en skarp sving, der kanoer og kajakker blir sittende bom fast. Det er mange nok som har tabbet seg ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere ble ikke sittende fast altså?

Det er mange tømmerenner på denne strekningen, og forholdene avhenger veldig av hvor mye vann det er når man er der. Hvis det er mye vann, så skal det vel gå greit å kjøre ned de fleste tror jeg. Den du nevner er sikkert en av de mest utsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange tømmerenner på denne strekningen, og forholdene avhenger veldig av hvor mye vann det er når man er der. Hvis det er mye vann, så skal det vel gå greit å kjøre ned de fleste tror jeg. Den du nevner er sikkert en av de mest utsatte.

En av rennene ender i fritt fall 1-1,5 meter, og en er veldig trang. Rennene er korte og litt rekognosering først er lurt. NB ! Noen renner er også såpass breie at det er (teoretisk) mulig å velte og bli fanget under kanoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.