Gå til innhold
  • Bli medlem

Ukestur til Hardangervidda vest


tklami

Anbefalte innlegg

Annonse
3 minutes ago, Bjarne H.S. said:

Flott turrapport fra kjente trakter, romantisk også forsto jeg. Gratulerer! :)

Det gjorde jo turen enda hyggeligere. Skal være ganske sikker på svaret når en gjør sånt langt der inne på vidda, en har tross alt ganske mange timer sammen før en kan få luft fra hverandre hehehehe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, pahatlem said:

Kjekt å lese om noe som så ut som en super tur -- og så utleder jeg fra Bjarne at gratulasjoner er på sin plass: Til lykke!

Rimelig raff fiskestang, også :-)

Da dama så den rosa stanga på villmarksmessa var hun ikke i tvil om at mine stenger ikke var gode nok lengre, hun skulle ha rosa stang. Samtidig vet hun at det er en stang jeg aldri kommer til å røre hehehe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, tklami skrev:

Da dama så den rosa stanga på villmarksmessa var hun ikke i tvil om at mine stenger ikke var gode nok lengre, hun skulle ha rosa stang. Samtidig vet hun at det er en stang jeg aldri kommer til å røre hehehe

Rosa fiskestang.  Hum?  Jo, bra.  Den syns godt. Jo, jeg ville nok kunne fiske med en slik, for jeg ser at det følger fisk med den, i motsetning til en viss annens.  

Noe ganske annet er damevesker.  Slike bærer jeg ikke en meter.  ikke engang om den var grønn og det sto "Fjallraven" på den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.