Gå til innhold
  • Bli medlem

Nature Hike Cloud UP 2


syldron

Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
Annonse
On 5/22/2018 at 11:18 PM, Movy said:

Da var det kanskje ikke så dum å bestille det grå, selv om det er noen hundrelapper dyrere. Grønt var utsolgt hos 123Friluft. Er 186, så litt spent på plassen. 

Har du gjort deg noen erfaringer med teltet ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Legger til litt info i tilfelle noen kommer over denne tråden i fremtiden.

Jeg kjøpte nettopp dette teltet (oppdatert 2018 versjon) og har satt det opp i stua. Jeg er 195cm høy og synes ikke lengden eller høyden på teltet er et problem. Om jeg ligger som en mumie er det litt for kort, men når jeg ligger i soveposisjon (sidelengs med litt bøyde knær) er det nok plass. Liggeunderlaget mitt er kun 183cm da. Jeg kan sitte oppreist på det høyeste punktet uten å treffe taket. 

Skal sies at jeg er en nybegynner med null erfaring, om det skulle ha noe å si. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.