Gå til innhold
  • Bli medlem

Et lite mekketips


REs

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg her med vannblemmer i begge hendene etter et forsøk på å sette på nye håndtak på en gammel sykkel som skal bli som ny.  last ned.jpe

Tidligere en gang forsøkte jeg et rørleggertips og brukte såpe, men da ble håndtakene permanent løse, og det går ikke.

Men hva gjør man når man har et sykkelproblem?

Jo, man sjekker YouTybe, helst før man forsøker selv, og tro det eller ei, RØDSPRIT, en friluftsmann som meg burde vel ha tenkt så langt, men det gjorde jeg altså ikke. Litt rødsprit på styret og det gled inn som . . . . . .  stock-vector-smiley-happy-emoticon-cartoon-with-eye-blinking-314993522.jpg

Etter noen minutter var spriten fordampet og håndtaket satt som limt fast, fantastisk!

Så nå vet dere dette til neste gang det skal skiftes håndtak på sykkelen.

Endret av REs
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.