Gå til innhold
  • Bli medlem

Barnekajakk


ksverd

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å spekulere i en kajakk til frøkna mi. Hun er bare 4 år, men har fått prøvd seg litt i mammas Boreal Muktuk som er alt for stor, men med hjemmesnekret padleåre. Interessen er stor og jeg vurderer sterkt en barnekajakk til neste sommer og lurer derfor på deres erfaringer? Jeg ser prisene varierer enormt og det gjør nok stabiliteten også Hjelp!

IMG_8558.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wilderness Tsunami SP! En "voksen" havkajakk" i miniatur, med fullgode skott og lasteplass - kommer godt med når det skal padles med overnatting. Kjøper du denne har hun kajakk i mange, mange år. Fin og stabil, men lettpadlet. Vi kjøpte vår brukt på Finn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12. august 2016 at 17.44, utinaturen skrev:

Jeg kan anbefale Aquarius Piccolo :-D Dersom du bor i nærheten av Telemark/Vestfold har jeg en som jeg skal legge ut for salg. Den har nå blitt for liten til min datter på 10 år.

Denne har jeg sett på i over et år tror jeg, men syns kanskje prisen er litt stiv. Her er Odin mye billigere. Problemet er at jeg bor langt unna storbyer og muligheten til å se og prøve. Og siden hun bare er 4 år passer hun liksom ikke helt inn i beskrivelsene av kajakkene som går fra 5 år og oppover. Jeg er redd jeg kommer til å angre og at den blir alt for stor. 

Den 11. august 2016 at 8.12, Grimoire skrev:

Ta en titt på Odin http://www.kajakk.net/nor/shop/kajakk/havkajakk.p/expedition-odin

 

finnes også i en clubutgave til 2950.- da uten ror, lasterom foran

 

Den 13. august 2016 at 11.02, Ullsokk skrev:

Wilderness Tsunami SP! En "voksen" havkajakk" i miniatur, med fullgode skott og lasteplass - kommer godt med når det skal padles med overnatting. Kjøper du denne har hun kajakk i mange, mange år. Fin og stabil, men lettpadlet. Vi kjøpte vår brukt på Finn. :)

Hvor gammel var barnet da du kjøpte denne Ullsokk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.