Gå til innhold
  • Bli medlem

Kan dere titte på min pakkliste også?


Imp

Anbefalte innlegg

Er jo ganske vant med å være på tur, men nå skal snuppa og jeg på tur i en uke, og jeg vil ikke glemme -noe-! Jeg kan egentlig ikke se at jeg har glemt noe, men kanskje dere ser noe jeg ikke ser?

Takknemlig hvis du tar en titt og har tips :flowers:

Til info: Vi har tenkt å ha fast camp, flytter oss kanskje litt hvis fint vær. Vekt bryr jeg meg fint lite om. Jeg er litt usikker på mengden klær, er det nok? Det jeg har skrevet opp er inludert det vi har på oss. 
Mengde toalettpapir (serla) og gass? Jeg tenker egentlig at en rull er nok, samt to bokser gass.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville nok spandert en ekstra tynn ulltrøye på hver av dere og i tillegg t-skjorte og shorts. Det kan jo bli finvær også! Solbriller og/eller caps er også et must for meg. 

2 (store) bokser gass bør være plenty. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Tor-Erik-L-77 said:

Enkle buffer er også utrolig hendig å ha med på tur, kan brukes til så mangt!

Hva er buffer? Står helt stille her... ;)

 

Ellers er solkrem, caps, kløestillende, solklær og ulltrøye er notert. Gassboksene er ikke store, men medium. Holder det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Imp skrev:

Hva er buffer? Står helt stille her... ;)

 

Ellers er solkrem, caps, kløestillende, solklær og ulltrøye er notert. Gassboksene er ikke store, men medium. Holder det?

Buff: http://www.buffwear.com/buff-adult-headwear/original-buff

230g gass gir omtrent 100 min brennetid. Det holder for seks dager hvis du er disiplinert med fyringen og primært skal koke vann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice idea....hadde vært hyggelig med bål men siden jeg må ha tillatelse fra grunneier tror jeg at jeg dropper det...

Takk for forsikringer om gass! :)

Da skjønte jeg hva en buffer er :laugh: Skal jammen ta med meg et par, har en hel haug, men det står Røyken Eiendom på dem alle sammen. Men det er nok uansett ikke motepoliti dit vi skal :thumbsup:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns jeg det er ålreit å ha med et teltlys som man kan henge oppunder taket, hvertfall hvis det blir tidlig mørkt og når man har med barn som skal ha kosestund med bok etc før sovetid. Jeg bruker Black Diamond Orbit lykta - egenvekt 86 gram, er dimbar, kan henges opp, lyser opptil 105 lumen og tar liten plass :)

576949.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.