Gå til innhold
Kjell Iver

"Jeg har oppdatert bloggen min" - tråden

Anbefalte innlegg

Da er jeg etter mange timer med redigering endelig ferdig med videoen fra første del av påsketuren i Sunnmørsalpene. Det vil komme et par videoer til fra uken i Sunnmørsalpene. Jeg anbefaler å ta en titt på videoen under og abonner gjerne på den nylige opprettede kanalen min (det setter jeg stor pris på:) 

Sunnmørsalpene Part 1:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har satt sammen en video av de beste klippene fra årets tur i Sunnmørsalpene. Videoen er i 4K, men du må ha en skjerm som tar 4K for å kunne se den i max oppløsning.    

Jeg anbefaler å ta en titt på videoen under, abonner gjerne på kanalen (Norwegian Adventures):

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er endelig ferdig med å redigere siste video fra den råeste turen i påsken. Denne gangen var jeg på Langfjella (1118 moh). Været var fantastisk og jeg fikk god utsikt både utover havet mot Ålesund og innover de mektige Sunnmørsalpene. Sjekk ut videoen under (abonner også gjerne på kanalen min "Norwegian Adventures"):

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sekken ble pakket rett etter skoleslutt på fredagen, og det bar avsted tidlig neste morgen! Optimistisk til at våren er i komminga, valgte jeg å dra helt opp til Øvre Birtedalen (som er et godt stykke inn i landet). Innover mot leirplassen fikk jeg meg en stor overraskelse som gjorde at tidsskjemaet sprakk kraftig! MYE SNØ!

Skjult lenke - logg inn for å se den

p1070475.jpg.8918054c25bf9587b016dc10dce95796.jpg   

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er en ny video ute på kanalen (Norwegian Adventures)! Denne gangen går jeg i Birtedalen (i Telemark) og får en stor overraskelse underveis - MYE SNØ! "Kong vinter" har tydeligvis ikke sluppet taket, hvordan vil fiske bli tro?
Sjekk ut videoen nedenfor!
Abonner også gjerne på kanalen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var innlegget fra Skjult lenke - logg inn for å se den Dette var en av de sjeldent fine opplevelsene, jeg hadde bra vær (bortsett fra siste dagen da jeg våknet to timer tidligere enn normalt av lyn og torden i alle kanter) og flott fisk ble det også!

Skjult lenke - logg inn for å se den

P1070642Fjellforum.thumb.jpg.8f0c3e5a42896e53e0b5374dcc9eeca9.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny video ute på kanalen! Denne gangen er jeg i Telemarksheiene på jakt etter de store ruggene av noen ørreter i bortgjemte fjellvann. Denne gangen var flaksen på min side!

Sjekk ut videoen under (Ps. abonner gjerne på Youtube-kanalen min Skjult lenke - logg inn for å se den, det setter jeg stor pris på og det er helt gratis)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat kommet hjem fra telttur i Botswana sør i Afrika. Om nettene gikk alle slags ville dyr rundt teltet blant annet elefanter og løver. Har akkurat skrevet ett Skjult lenke - logg inn for å se den som skal være som en liten smakebit fra turen, det vil komme flere innlegg fremover. 

Har også laget en trailervideo fra turen på Youtube-kanalen min, du kan se den her:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjult lenke - logg inn for å se den og som blir med meg på turene mine fremover. Nå har teknologien kommet så langt at det er mulig å ha med seg en drone som er veldig liten men som filmer og tar bilder i superhøy kvalitet. Etter mye om og men endte jeg ut med å kjøpe DJI Mavic Pro.

Har også laget en kort video hvor jeg viser frem dronen og forteller kort om den. Du finner den under:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra turrapport Bjarne! Veldig gøy å lese, får lyst til å dra inn i området med det samme, men i år blir det Finnmark på meg, drar i morgen...

Over til et HELT annet område, nemlig Botswana, som er et land sør i Afrika. Jeg vet at flere har ventet på denne videoen, og nå er den endelig ferdig! I første episode av villmarks eventyret i Botswana flyr jeg helikopter over Okavango delta, og pakker klart til mange dager i Bushen. Sjekk ut videoen nedenfor:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
10 minutter siden, Bjarne H.S. skrev:

Hva jeg bedrev tiden med på Hardangervidda vest i 17 dager i sommer Skjult lenke - logg inn for å se den! :)

Herlig tur rapport Bjarne! Den var lang, må ha tatt litt tid å skrive, men det er jo en del av morroa med å være blogger:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.