Gå til innhold
  • Bli medlem

Fantastisk i Femundsmarka


Isak Knutsen

Anbefalte innlegg

Annonse

Flott turrapport! Godt å se dere hadde det fint på turen og at du la om den opprinnelige langruta ;) Blei jo et relativt pent utvalg av forskjellige fisk også!

Jeg hadde forøvrig samme opplevelse som deg oppe i Røvolltjønna, fiska meg gjennom hele beholdningen på kvelden og morgnen uten så mye som et napp. Møre-silda prøvde jeg flere ganger, riktignok ikke i kobber så mulig jeg må innvestere i den dere brukte. 

Hovrdan smakte gjedda? Du skreiv aldri det :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Tor-Erik-L-77 skrev:

Flott turrapport! Godt å se dere hadde det fint på turen og at du la om den opprinnelige langruta ;) Blei jo et relativt pent utvalg av forskjellige fisk også!

Jeg hadde forøvrig samme opplevelse som deg oppe i Røvolltjønna, fiska meg gjennom hele beholdningen på kvelden og morgnen uten så mye som et napp. Møre-silda prøvde jeg flere ganger, riktignok ikke i kobber så mulig jeg må innvestere i den dere brukte. 

Hovrdan smakte gjedda? Du skreiv aldri det :) 

Takk for flott tilbakemelding på rapporten Tor-Erik-L-7:)

Ja, jeg gjorde om den opprinnelige ruta slik at den ble litt kortere, dette var fordi jeg ville ha mer tid til å fiske. Jeg anbefaler den Møresilda jeg har bilde av i rapporten, fikk nesten all fisken på den (ikke abbor).

Jeg syntes gjedda smakte greit, problemet er at den har så ekstremt mange bein, man må¨lære seg å filetere den beinfritt for å få en god opplevelse av Gjedde som matfisk (har noen sett en video eller er gode på å filetere Gjedda beinfritt, så er det bare å si ifra).

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, 7homas skrev:

Hyggelig rapport Isak!

Sølvkroken spesial bronse/ rød og spesial classic i sølv/ rød fanget fisk for meg i Femund sist jeg var der.

Takk for hyggelig tilbakemelding på innlegget 7homas:)

 

Endret av Isak Knutsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 9 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.