Gå til innhold
  • Bli medlem

Familie på 6, campingtelt, Mckinley samos 6


Marisol

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Vi er en familie på 6.  Hun største er 18år, 12 år, 2 år og minsten på 3 mnd.

vi tenkte å reise på telttur til sverige i helgen. Jeg har prøvd å søke litt på nett etter greie telt til ok pris. Ser at gmax har dette: McKinley Samos 6 familietelt. Kan dette passe til oss? Samboeren min har lånt ett 6mannstelt av bror sin, Fjellsport Solvik 6. Intersport kjørte tilbud på dette teltet til 1000,- for en stund tilbake. Mckinley teltet er 2000 i vannsøyle kontra fjellsport sin på 1000. Lurer rett og slett på om det er bedre å kjøpe et bedre telt til turen? Vi kommer ikke til å ha råd til store luksusferier med så masse unger, så ett godt romslig campingtelt er noe vi har lyst å investere i :) bør vi se på andre campingtelt enn Mckinley teltet? Og hva er deres erfaring med å reise med så små barn helt ned i 3 mnd alder? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Easy Camp Palmdale kan være ett alternativ, dog dyrere, men med en vannsøyle på 3000mm, som jeg mener er ett minimum. Ønsker dere å investere i ett godt telt kan jeg anbefale Outwell, for eks. Outwell Montana. Jeg vet ikke størrelsen på ditt "teltbudsjett", men ønsker dere å telte i fremtiden, ville jeg brukt noen kroner til "huset".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.